snackaochkvacka
Logga in här! Eller registrera dig om du inte är medlem ^^

Join the forum, it's quick and easy

snackaochkvacka
Logga in här! Eller registrera dig om du inte är medlem ^^
snackaochkvacka
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Några skämt...

5 posters

Gå ner

Några skämt... Empty Några skämt...

Inlägg  Erik.H tor aug 16, 2012 1:18 pm

Norrmannen var ute i skogen och jagade älg när han råkade vådaskjuta en annan medlem i jaktlaget. Han tog upp mobilen och ringde 112.
- Det har skett en olycka här. En person har blivit vådaskjuten.
- Är personen död?
- Ja, tyvärr...
- Är ni alldeles säker på att han är död och inte bara svårt skadad?
- Ett ögonblick ska jag se efter.
Norrmannen la ifrån sig mobilen och gick iväg. Efter en stund hördes ett skott.
Norrmannen tog mobilen igen.
- Nu är jag alldeles säker...

----

Alla barnen var och lekte i sanden, förutom Carina hon hittade en mina.

----

Alla barnen stödde WWF utom Amanda hon sköt en panda

----

Alla barnen satt i båten, förutom Ellen för hon satt fast i propellern

----
Skriv gärna vad du tycker... Wink
Erik.H
Erik.H
member
member

Antal inlägg : 38
Registreringsdatum : 12-08-16
Ålder : 109
Ort : Mariestad, Sverige

http://www.kalleanka.se/default.aspx?section=profile&user=Er

Till överst på sidan Gå ner

Några skämt... Empty Sv: Några skämt...

Inlägg  Music_Fan tor aug 16, 2012 1:27 pm

Nice! :DD bounce
Music_Fan
Music_Fan
premium member
premium member

Antal inlägg : 35
Registreringsdatum : 12-08-15

Till överst på sidan Gå ner

Några skämt... Empty Sv: Några skämt...

Inlägg  Erik.H tor aug 16, 2012 1:28 pm

Music_Fan skrev:Nice! :DD bounce
Tack! Very Happy Alla barnen gungade gungbräda, utom Ljung han var för tung
Erik.H
Erik.H
member
member

Antal inlägg : 38
Registreringsdatum : 12-08-16
Ålder : 109
Ort : Mariestad, Sverige

http://www.kalleanka.se/default.aspx?section=profile&user=Er

Till överst på sidan Gå ner

Några skämt... Empty Sv: Några skämt...

Inlägg  Music_Fan tor aug 16, 2012 1:29 pm

Vart får du alla ifrån? Dom är ju bra! Smile)
Music_Fan
Music_Fan
premium member
premium member

Antal inlägg : 35
Registreringsdatum : 12-08-15

Till överst på sidan Gå ner

Några skämt... Empty Sv: Några skämt...

Inlägg  Erik.H tor aug 16, 2012 1:42 pm

Music_Fan skrev:Vart får du alla ifrån? Dom är ju bra! Smile)
Skämt, min specialitet~
Erik.H
Erik.H
member
member

Antal inlägg : 38
Registreringsdatum : 12-08-16
Ålder : 109
Ort : Mariestad, Sverige

http://www.kalleanka.se/default.aspx?section=profile&user=Er

Till överst på sidan Gå ner

Några skämt... Empty Sv: Några skämt...

Inlägg  Music_Fan tor aug 16, 2012 1:46 pm

Erik.H skrev:
Music_Fan skrev:Vart får du alla ifrån? Dom är ju bra! Smile)
Skämt, min specialitet~
Nice. Sånna medlemmar är kul
Music_Fan
Music_Fan
premium member
premium member

Antal inlägg : 35
Registreringsdatum : 12-08-15

Till överst på sidan Gå ner

Några skämt... Empty Sv: Några skämt...

Inlägg  Erik.H tor aug 16, 2012 1:48 pm

Music_Fan skrev:
Erik.H skrev:
Music_Fan skrev:Vart får du alla ifrån? Dom är ju bra! Smile)
Skämt, min specialitet~
Nice. Sånna medlemmar är kul
Det var ju bra.
Erik.H
Erik.H
member
member

Antal inlägg : 38
Registreringsdatum : 12-08-16
Ålder : 109
Ort : Mariestad, Sverige

http://www.kalleanka.se/default.aspx?section=profile&user=Er

Till överst på sidan Gå ner

Några skämt... Empty Sv: Några skämt...

Inlägg  Skippah tor aug 16, 2012 3:00 pm

Skämt ja. Så luktar jag. Gammalt ruttet kött. Sen skämta om saker är en annan femma. Eller var det en tia? Vet inte. På tal om det, så måste väl tre tior vara värd mer än en femhundring väl? Eftersom tiorna väger mer än en femhundring. Visst är det väl så? Sen måste jag sätta fast gomseglet också så jag inte blåser bort. Apropå gomsegel, imorse när jag vaknade så var tungan belagd. In till sista plats! Och sen när jag gick upp på vågen imorse så hade jag gått ner tre kilo. Behöver heller inte äta nån mat, då jag blir så mätt av att bara borsta tänderna. Sen så måste jag bära med mig en tegelsten eftersom det är så jobbigt att slänga iväg den. Var i öknen en gång också, och hade med mig en bildörr för att dra ner fönstret när det vart för varmt. Andra gången hade jag med mig två stycken, för att skapa korsdrag.
Skippah
Skippah
member
member

Antal inlägg : 65
Registreringsdatum : 12-08-16
Ålder : 27

Till överst på sidan Gå ner

Några skämt... Empty Sv: Några skämt...

Inlägg  Dragon_Source tor aug 16, 2012 3:12 pm

Skippah skrev:Skämt ja. Så luktar jag. Gammalt ruttet kött. Sen skämta om saker är en annan femma. Eller var det en tia? Vet inte. På tal om det, så måste väl tre tior vara värd mer än en femhundring väl? Eftersom tiorna väger mer än en femhundring. Visst är det väl så? Sen måste jag sätta fast gomseglet också så jag inte blåser bort. Apropå gomsegel, imorse när jag vaknade så var tungan belagd. In till sista plats! Och sen när jag gick upp på vågen imorse så hade jag gått ner tre kilo. Behöver heller inte äta nån mat, då jag blir så mätt av att bara borsta tänderna. Sen så måste jag bära med mig en tegelsten eftersom det är så jobbigt att slänga iväg den. Var i öknen en gång också, och hade med mig en bildörr för att dra ner fönstret när det vart för varmt. Andra gången hade jag med mig två stycken, för att skapa korsdrag.
LOL skippah FTW! :dd
Dragon_Source
Dragon_Source
member
member

Antal inlägg : 73
Registreringsdatum : 12-08-15

Till överst på sidan Gå ner

Några skämt... Empty Sv: Några skämt...

Inlägg  Skippah tor aug 16, 2012 3:13 pm

Dragon_Source skrev:
Skippah skrev:Skämt ja. Så luktar jag. Gammalt ruttet kött. Sen skämta om saker är en annan femma. Eller var det en tia? Vet inte. På tal om det, så måste väl tre tior vara värd mer än en femhundring väl? Eftersom tiorna väger mer än en femhundring. Visst är det väl så? Sen måste jag sätta fast gomseglet också så jag inte blåser bort. Apropå gomsegel, imorse när jag vaknade så var tungan belagd. In till sista plats! Och sen när jag gick upp på vågen imorse så hade jag gått ner tre kilo. Behöver heller inte äta nån mat, då jag blir så mätt av att bara borsta tänderna. Sen så måste jag bära med mig en tegelsten eftersom det är så jobbigt att slänga iväg den. Var i öknen en gång också, och hade med mig en bildörr för att dra ner fönstret när det vart för varmt. Andra gången hade jag med mig två stycken, för att skapa korsdrag.
LOL skippah FTW! :dd
Sånt kan jag med ^^
Skippah
Skippah
member
member

Antal inlägg : 65
Registreringsdatum : 12-08-16
Ålder : 27

Till överst på sidan Gå ner

Några skämt... Empty Sv: Några skämt...

Inlägg  Erik.H tor aug 16, 2012 8:19 pm

Simon/Skippah the master~ Han kan alla skämt. JAG HAR LÄRT MIG AV HONOM!
Erik.H
Erik.H
member
member

Antal inlägg : 38
Registreringsdatum : 12-08-16
Ålder : 109
Ort : Mariestad, Sverige

http://www.kalleanka.se/default.aspx?section=profile&user=Er

Till överst på sidan Gå ner

Några skämt... Empty Sv: Några skämt...

Inlägg  Skippah tor aug 16, 2012 8:37 pm

Erik.H skrev:Simon/Skippah the master~ Han kan alla skämt. JAG HAR LÄRT MIG AV HONOM!

Hehe ^^ I'm da master!
Skippah
Skippah
member
member

Antal inlägg : 65
Registreringsdatum : 12-08-16
Ålder : 27

Till överst på sidan Gå ner

Några skämt... Empty Sv: Några skämt...

Inlägg  Dragon_Source tor aug 16, 2012 8:40 pm

Skippah skrev:
Erik.H skrev:Simon/Skippah the master~ Han kan alla skämt. JAG HAR LÄRT MIG AV HONOM!

Hehe ^^ I'm da master!
Känner du admin?
Dragon_Source
Dragon_Source
member
member

Antal inlägg : 73
Registreringsdatum : 12-08-15

Till överst på sidan Gå ner

Några skämt... Empty Sv: Några skämt...

Inlägg  Skippah tor aug 16, 2012 8:49 pm

Dragon_Source skrev:
Skippah skrev:
Erik.H skrev:Simon/Skippah the master~ Han kan alla skämt. JAG HAR LÄRT MIG AV HONOM!

Hehe ^^ I'm da master!
Känner du admin?


Känner och känner. Inte så jag vet hur han ser ut eller varit hemma hos han eller så, jag vet vem han är. I grova drag.
Skippah
Skippah
member
member

Antal inlägg : 65
Registreringsdatum : 12-08-16
Ålder : 27

Till överst på sidan Gå ner

Några skämt... Empty Sv: Några skämt...

Inlägg  Skippah lör aug 18, 2012 1:53 pm

- Kära...... Kära, ja nu vet jag ju inte om ni är kär i varandra eller inte, men jaja. Kära örebroare. Vi har samlats här utanför denna tennistadion i Sundsvall...
- Nej nej, kungen. Det är fotboll som ska spelas här i Gävle.
- Jaha? Jaja. Vi har nu samlats utanför denna arena... Atjo!! Oj, nu flög manus här ja. Äh, det ska väl gå ändå. Idag är det en stor dag här i hockeyarenan.
- Kungen! Det är fortfarande fotboll som ska spelas här! -Mjaha? Ja, fotboll då. Vi får hoppas på att det är många som kommer att spela fotboll här. Jag ska ge er två små råd. Bollen är rund, och skjut den i mål.
- Jamen, vad skulle annars bollen vara? Fyrkantig?
- Ja precis. När jag var ung....
- På 1600 ja....
- Vafalls? 1600? Nej. När jag var ung så fick vi hjälpa till med att valla Gustav Vasas skidor. Vi spikade upp Jesus på korset, åt snittar på premiären av hjulet och jag spenderade mina 10 första år i vatten innan jag utvecklade ben
- Jag är farfar åt Karl XII! - Vänta lite här nu, kungen. Hur fasen kan du vara hans farfar? Han var väl född innan dig? - Tror du ja. *Silvia* Bara för att du pratar med journalister kan du inte vara barnslig. Agera din ålder på riktigt! *kungen* Okej! *han faller ihop på marken, död*
- Men herregud!! Vad hände?! - Han dog. - Jaha. Inget nytt då. Adjö då. - Adjö adjö!

Det har jag skrivit själv =P
Skippah
Skippah
member
member

Antal inlägg : 65
Registreringsdatum : 12-08-16
Ålder : 27

Till överst på sidan Gå ner

Några skämt... Empty Sv: Några skämt...

Inlägg  Admin lör aug 18, 2012 7:55 pm

Kingen! Very Happy
Admin
Admin
Admin
Admin

Antal inlägg : 13
Registreringsdatum : 12-08-15
Ålder : 27

https://snackaochkvacka.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Några skämt... Empty Sv: Några skämt...

Inlägg  Skippah sön aug 19, 2012 10:35 am

Admin skrev:Kingen! Very Happy

Hehe ^^ Kommer nytt material idag =P Om nån är intresserad.
Skippah
Skippah
member
member

Antal inlägg : 65
Registreringsdatum : 12-08-16
Ålder : 27

Till överst på sidan Gå ner

Några skämt... Empty Sv: Några skämt...

Inlägg  Skippah sön aug 19, 2012 12:38 pm

Nähä. Inte det. Ni får det ändå då. Liiiite långt bara...

Jag har gått med i skojterna. För att man blir så rödblommig om kinderna. För att komma in i skojtstugan på Martin Ljungs tid så sa man bara: ”Hej.” Så svarade vaktposten ”Hej du”. Sen var det bara att knalla in. Idag så måste man ta upp sin Iphone, som man absolut inte får göra eftersom det står på den heliga Ipaden men man struntar fullständigt i det ändå, och loggar in på Facebook, går in på vaktpostens sida och skriver: ”Tja. Hörru, ska in ja”. Så svarar vaktposten: ”Öh, f-n vill’ru? Ta’re i arsle f*n.” Sen så ser han att ”Jaha. Kidsen vill in.” Senare så gick hela skojtkåren iväg till kyrkan. Där satt en liten unge och tänkte. ”Jag vet inte vad som hände. Jag bara ramlade ner i en åsna. Så jag kunde inte låta bli att hosta. För jag hade inget emot att köpa lakritsbåtar till min friska lillebror. Jag kunde inte sluta rita ägg baklänges utan att känna mig för. Tänk om jag skulle få smör i pannan. Då hade mitt liv varit förstört. ”Det var inte många personer som förstod vad han egentligen menade med de orden. Prästen stod och predikade: ”Vi skolan glonom i den heliga texten av Moses från Bibeln”. Hade Moses levt idag så hade Gud skickat de tio budorden på två Ipads istället för de där stenarna. Och som alla vet så var ju Moses hur dålig som helst på att hitta. Han tog ju med människor som gick i öknen med honom i 40 år. 40 ÅR! Det är ju helt galet. ”Öh, hörru Moses! Du sa ju att det var bara runt den här kröken. Framme snart elleh’?” Han frågade ju Gud: ” Varför har du valt mig? Du vet ju att jag inte kan hitta! GPS?”
Skippah
Skippah
member
member

Antal inlägg : 65
Registreringsdatum : 12-08-16
Ålder : 27

Till överst på sidan Gå ner

Några skämt... Empty Sv: Några skämt...

Inlägg  Admin sön aug 19, 2012 6:12 pm

Skippah skrev:Nähä. Inte det. Ni får det ändå då. Liiiite långt bara...

Jag har gått med i skojterna. För att man blir så rödblommig om kinderna. För att komma in i skojtstugan på Martin Ljungs tid så sa man bara: ”Hej.” Så svarade vaktposten ”Hej du”. Sen var det bara att knalla in. Idag så måste man ta upp sin Iphone, som man absolut inte får göra eftersom det står på den heliga Ipaden men man struntar fullständigt i det ändå, och loggar in på Facebook, går in på vaktpostens sida och skriver: ”Tja. Hörru, ska in ja”. Så svarar vaktposten: ”Öh, f-n vill’ru? Ta’re i arsle f*n.” Sen så ser han att ”Jaha. Kidsen vill in.” Senare så gick hela skojtkåren iväg till kyrkan. Där satt en liten unge och tänkte. ”Jag vet inte vad som hände. Jag bara ramlade ner i en åsna. Så jag kunde inte låta bli att hosta. För jag hade inget emot att köpa lakritsbåtar till min friska lillebror. Jag kunde inte sluta rita ägg baklänges utan att känna mig för. Tänk om jag skulle få smör i pannan. Då hade mitt liv varit förstört. ”Det var inte många personer som förstod vad han egentligen menade med de orden. Prästen stod och predikade: ”Vi skolan glonom i den heliga texten av Moses från Bibeln”. Hade Moses levt idag så hade Gud skickat de tio budorden på två Ipads istället för de där stenarna. Och som alla vet så var ju Moses hur dålig som helst på att hitta. Han tog ju med människor som gick i öknen med honom i 40 år. 40 ÅR! Det är ju helt galet. ”Öh, hörru Moses! Du sa ju att det var bara runt den här kröken. Framme snart elleh’?” Han frågade ju Gud: ” Varför har du valt mig? Du vet ju att jag inte kan hitta! GPS?”
Är det verkligen du som hittat på allt? Om det är det: kingen x2!
Admin
Admin
Admin
Admin

Antal inlägg : 13
Registreringsdatum : 12-08-15
Ålder : 27

https://snackaochkvacka.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Några skämt... Empty Sv: Några skämt...

Inlägg  Skippah mån aug 20, 2012 3:57 pm

Tror det blir ännu mera idag. Om jag har lust. Men det är kul att jag pratar med mig själv...
Skippah
Skippah
member
member

Antal inlägg : 65
Registreringsdatum : 12-08-16
Ålder : 27

Till överst på sidan Gå ner

Några skämt... Empty Sv: Några skämt...

Inlägg  Skippah tis dec 18, 2012 7:35 pm

Skippah skrev:Tror det blir ännu mera idag. Om jag har lust. Men det är kul att jag pratar med mig själv...

Det blev det då inte xD

I have goodlooking kids. Thank goodness my wife cheats on me! (Inte min. En gubbe sa så.)
Skippah
Skippah
member
member

Antal inlägg : 65
Registreringsdatum : 12-08-16
Ålder : 27

Till överst på sidan Gå ner

Några skämt... Empty Sv: Några skämt...

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet